Časté otázky
Často kladené otázky
Kdy bude zboží doručeno?
Veškeré naše produkty máme skladem. Zboží odesíláme do 24 hodin od objednání. Balíček je doručován obvykle do 48 hodin od odeslání.
Jaké jsou možnosti dopravy?
Naše produkty odesíláme prostřednictví dopravce PPL a Zásilkovna. Dopravce PPL doručí balíček na Vámi zvolenou adresu a Zásilkovna doručí balíček na Vámi zvolené výdejní místo. Při nákupu nad 1000 Kč máme pro Vás doručení zdarma!
Na Slovensko zasíláme zboží dopravcem PPL a Zásilkovnou. Při nákupu nad 87 euro máme pro Vás doručení zdarma!
Jak můžete za objednávku na e-shopu zaplatit?
Na dobírku, převodem, online platební kartou či ApplePay. Tyto všechny způsoby můžete využít. Cena za platbu na dobírku je 19 Kč, všechny ostatní způsoby jsou bezplatné.
Je možné produkty po zakoupení vrátit?
Zboží, můžete do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit bez udání důvodu. Zboží nesmí být použité či poškozené.
Máte zájem o zařazení našich produktů do svého velkoobchodního prodeje?
Paráda, děkujeme za Váš zájem o prodej našich doplňků. Pro velkoobchodní spolupráci nás můžete kontaktovat na info@yolab.cz .
Máte dotaz na konkrétní produkt z naší nabídky?
Zajímá Vás složení konkrétního produktu? Hledáte informace, jaké naše produkty můžete užívat v těhotenství? Veškeré tyto informace naleznete u každého produktu.
Pokud by se stalo, že nenaleznete odpověď na Vaší otázku, napište nám dotaz na email: info@yolab.cz